Служба автомобільних доріг
у Київській області

» Діяльність » протидія корупції » Наказ про подання щорічних е-декларацій посадовими особами Служби (з додатками)

Наказ про подання щорічних е-декларацій посадовими особами Служби (з додатками)

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

до наказу від 28.02.202027

ПЕРЕЛІК

посад Служби автомобільних доріг у Київській області,

які наділені повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські функції, та є суб’єктами декларування відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»

 

  1.  

Начальник Служби

  1.  

Заступник начальника з експлуатаційного утримання

  1.  

Заступник начальника з фінансово-економічних питань

  1.  

Заступник начальника з розвитку доріг

  1.  

Заступник начальника з питань проектування та будівництва ВКАД

  1.  

Заступник начальника

  1.  

Начальник юридичного відділу

  1.  

Провідний уповноважений з антикорупційної діяльності

  1.  

Головний бухгалтер

  1.  

Заступник головного бухгалтера

  1.  

Начальник відділу ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху

  1.  

Заступник начальника відділу ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху

  1.  

Начальник фінансово-економічного відділу

  1.  

Заступник начальника фінансово-економічного відділу

  1.  

Начальник відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту

  1.  

Заступник начальника відділу інвестиційно – кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту

  1.  

Начальник тендерно-договірного відділу

  1.  

Заступник начальника тендерно-договірного відділу

  1.  

Начальник адміністративно-господарського відділу

  1.  

Начальник відділу якості, технічного контролю та нових технологій

  1.  

Заступник начальника відділу якості, технічного контролю та нових технологій

  1.  

Начальник лабораторії з контролю якості виробництва

  1.  

Заступник начальника лабораторії з контролю якості виробництва

  1.  

Начальник відділу проектування та будівництва ВКАД

  1.  

Старший інспектор з кадрів

  1.  

Фахівець з режиму секретності 1 категорії

  1.  

Провідний інженер відділу якості, технічного контролю та нових технологій

 

 

Додаток №2

до наказу від 28.02.202027

 

ПАМ’ЯТКА

для посадових осіб - суб’єктів декларування

працівників Служби автомобільних доріг у Київській області

 

З 01 січня 2020 року розпочався черговий етап подання щорічних електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік, шляхом заповнення відповідної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Завершення етапу декларування – о 00.00 год. 01 квітня 2020 року.

Просимо Вас відповідально поставитись до строку подання декларації та змісту інформації, яку Ви зазначаєте у декларації.

Повний текст правил заповнення декларації визначений рішенням НАЗК від 10 червня 2016 року № 3 (у редакції наказу НАЗК від 12 грудня 2019 року №168/19) знаходиться за електронною адресою: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0960-16#n4.

Зверніть увагу, що перевірити інформацію, необхідну Вам для заповнення декларації, можна у відкритих державних реєстрах:

Електронний кабінет на сайті Державної фіскальної служби

https://cabinet.sfs.gov.ua/

отримання відомостей про доходи суб’єкта декларування

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно

https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=1

інформація щодо майна, яке перебуває у власності суб’єкта декларування та членів його сім’ї

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch

інформація для заповнення розділів 8 та 9 декларації

Єдиний державний реєстр МВС

http://hsc.gov.ua/index/poslugi/14419-2/nadannya-vityagu-z-yedinogo-derzhavnogo-reyestru-mvs/

інформація про транспортні засоби, які перебувають на праві власності чи користування

Реєстр застрахованих осіб Пенсійного фонду

https://portal.pfu.gov.ua/

отримання відомостей про отримані доходи у вигляді пенсії

Реєстр цивільних повітряних суден України

https://avia.gov.ua/state-civil-aircraft-register-of-ukraine/

інформація про повітряні судна

Державний судновий реєстр України

https://marad.gov.ua/ua/poslugi/derzhavnij-sudnovij-reyestr-ukrayini

інформація про судна річкового та морського транспорту

 

З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів державної влади.

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування просимо Вас виконати такі дії:

  1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром.

На дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП має бути діючим. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. У такому випадку необхідно звернутись до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг та отримати новий ЕЦП.

Після отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру  https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ».

У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення».

На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП/ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП».

Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online - сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

На офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua  у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

 У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

1 січня 2020 року набули чинності зміни до статей 46 і 52 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон), внесені Законом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції», який набув чинності 18 жовтня 2019 року.

Закон вносить зміни щодо процесу декларування

1) Виключається обов’язок подання декларацій громадськими активістами – фізичними особами, які займаються антикорупційною діяльністю;

2) зменшено перелік випадків, у яких зобов’язані подавати декларації, для представників громадських об’єднань, наукових установ, навчальних закладів, експертів відповідної кваліфікації, інших осіб, які входять до складу конкурсних комісій, громадських рад, рад громадського контролю тощо;

3) змінено норму щодо подання виправленої декларації. Так, встановлюється, що декларант протягом семи днів після подання декларації має право подати виправлену декларацію не більше трьох разів.

Розширюється перелік відомостей, який декларант має подавати щодо себе і членів сім’ї.

Так, декларант зазначає відомості про:

- прізвище, ім’я, по батькові:

- число, місяць і рік народження;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- серію та номер паспорта громадянина України;

- унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі суб’єкта декларування та членів його сім’ї;

- зареєстроване місце їх проживання;

- місце фактичного проживання або поштову адресу, на яку суб’єкту декларування Національним агентством може бути надіслано кореспонденцію;

- місце роботи (проходження служби) або місце майбутньої роботи (проходження служби);

- займану посаду, або посаду, на яку претендує;

- категорію посади (якщо така є) суб’єкта декларування;

- належність до службових осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, суб’єктів декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків, а також належність до національних публічних діячів відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;

- відомості, пов’язані із юридичними особами, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї, — трасти або інші подібні правові утворення, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї;

- нематеріальні активи, що належать суб’єкту декларування або членам його сім’ї, у тому числі об’єкти інтелектуальної власності, що можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті, криптовалюти.

У пункті 7 декларації слова «отримані (нараховані) доходи» замінено словами «отримані доходи суб’єкта декларування або членів його сім’ї».

Внесено деякі уточнення до поняття «члени сім’ї».

Членами сім'ї суб'єкта декларування є:

- особи, які перебувають у шлюбі із суб'єктом декларування (чоловік/дружина), незалежного від того, чи вони проживають спільно;

- діти суб'єкта декларування до досягнення ними повноліття незалежного від того, чи вони проживають спільно;

- будь-які особи, які спільно проживали із суб'єктом декларування станом на останній день звітного періоду або сукупно протягом не менше 183 днів упродовж року, що передує року подання декларації, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки із суб'єктом декларування (крім осіб, взаємні права та обов'язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають із суб'єктом декларування, але не перебувають у шлюбі

Додається ще один блок відомостей, які зазначатимуться в декларації.

Так, підлягають декларуванню банківські та інші фінансові установи, у тому числі за кордоном, в яких у суб’єкта декларування або членів його сім’ї відкриті рахунки (незалежно від типу рахунку, а також рахунки, відкриті третіми особами на ім’я суб’єкта декларування або членів його сім’ї) або зберігаються кошти, інше майно. Такі відомості включають дані про тип та номер рахунку, дані про банківську або іншу фінансову установу, осіб, які мають право розпоряджатися таким рахунком або мають доступ до індивідуального банківського сейфу, осіб, які відкрили рахунок на ім’я суб’єкта декларування або членів його сім’ї.

Додається вимога щодо декларування фінансових зобов’язань членів сім’ї декларанта.

Скасовується норма щодо обов’язковості декларування фінансових зобов’язань, розмір яких не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня звітного року;

Додається норма про те, що дані про об’єкт декларування, який перебував у володінні або користуванні суб’єкта декларування або членів його сім’ї, зазначаються в декларації, якщо такий об’єкт перебував у володінні або користуванні станом на останній день звітного періоду або протягом не менше половини днів у звітному періоді.

Вводиться норма про те, що під час заповнення декларацій та подання повідомлень про суттєві зміни в майновому стані членами сім’ї суб’єкта декларування, які не є його подружжям або дітьми, вважаються особи, що спільно проживали із суб’єктом декларування станом на останній день звітного періоду або сукупно протягом не менше 183 днів протягом року, що передує року подання декларації.

Вносяться зміни щодо підстав подання повідомлень про суттєві зміни в майновому стані та звужується коло декларантів, на яких поширюється вимога щодо подання таких повідомлень, а саме:

– під суттєвими змінами у майновому стані суб’єкта декларування, крім отримання доходу, придбання майна, розумітиметься здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів;

– положення щодо подання повідомлень про суттєві зміни в майновому стані застосовуються до суб’єктів декларування, які є службовими особами, що займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також суб’єктів декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків, відповідно до статті 50 цього Закону. 

Також Національне агентство звертає увагу на типові помилки, які допускають суб’єкти декларування при заповненні декларації, та надає свої рекомендації:

- у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» декларації слід зазначати право користування або власності стосовно об’єктів, інформація про які відображена у розділі 2.1 декларації (крім абонентської скриньки для листування);

- в декларації необхідно зазначати всіх співвласників об’єктів нерухомості, що знаходяться у Вас або членів Вашої сім’ї на праві власності, а також всіх власників об’єктів, які перебувають у Вас чи членів Вашої сім’ї на праві оренди або іншому праві користування;

- слід уважніше ставитись до заповнення полів щодо вартості майна. Під час повної перевірки декларації НАЗК, зокрема, звіряє відомості, відображені у декларації, з інформацією у правовстановлюючих документах та державних реєстрах. Якщо у полі щодо вартості об’єкта зазначено «Не відомо», а НАЗК встановить його вартість на суму понад 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на 1 січня звітного року, це може бути підставою для відкриття кримінального провадження правоохоронними органами на підставі відомостей, отриманих за результатами повної перевірки декларації;

- уважно перевіряйте Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на наявність інформації щодо учасників та/або директора юридичної особи. Часто трапляється, що особа фактично вийшла зі складу засновників (припинила займати посаду директора), однак записи стосовно таких змін не внесено у відповідний Реєстр;

- пам’ятайте, що юридичні особи зазначаються у розділі 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації, навіть якщо вони були згадані в попередніх розділах декларації як такі, чиї акції або інші корпоративні права належать суб’єкту декларування або членам його сім’ї. Зверніть увагу, що у цьому розділі має, зокрема, міститись інформація про товариства, у яких суб’єкт декларування або член його сім’ї прямо або опосередковано володіє 25 і більше відсотками статутного капіталу. Детально ознайомтесь з визначенням поняття «кінцевий бенефіціарний власник», яке міститься у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;

- у полі «Джерело доходу» розділу 11 «Доходи у тому числі подарунки» декларації зазначається інформація від кого саме суб’єкт декларування або член його сім отримав дохід. Винятком є дохід від зайняття підприємницькою або незалежною професійною діяльністю члена сім’ї, коли сам член сім’ї може бути вказаний джерелом свого доходу від такої діяльності. Це може стосуватися також суб’єкта декларування, якщо він здійснював таку діяльність у звітному періоді до початку виконання функцій держави або місцевого самоврядування або після припинення здійснення таких функцій;

- зверніть увагу, якщо у звітному періоді отримано у спадщину/відповідно до договору дарування, наприклад, об’єкт нерухомості або транспортний засіб, інформація про таку спадщину або подарунок окрім розділів 3 «Об’єкти нерухомості» та 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» має бути відображена також у розділах 11 «Доходи, у тому числі подарунки» та 14 «Видатки та правочини»;

- якщо дохід або подарунок був отриманий в іноземній валюті, то його розмір слід перерахувати в грошову одиницю України за валютним (обмінним) курсом Національного банку України, що діяв на дату отримання такого доходу (подарунка);

- при заповненні розділу 12 «Грошові активи» декларації, зверніть увагу, якщо кошти розміщенні в одному банку, але на різних рахунках, необхідно вносити таку інформацію до розділу окремими полями. Так само окремими полями вносяться відомості щодо коштів, розмішених на рахунку та в сейфі банку, навіть якщо йдеться про один і той самий банк.

Обов’язково перевірте інформацію, що відображена у Вашій декларації, після її подання та розміщення в Реєстрі. Пам’ятайте, що Закон «Про запобігання корупції» передбачає 7 днів для подання виправленої інформації.

При виникненні додаткових питань при заповненні електронних декларацій дивіться Роз’яснення НАЗК «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю» від 13.02.2020 року №1.

Нагадуємо, що за порушення вимог ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено відповідальність:

  • несвоєчасне подання декларації тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ч.1 ст. 172-6 КУпАП);
  • подання завідомо недостовірних відомостей у декларації, які відрізняються від достовірних на суму від 100 до 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ч.2 ст. 172-6 КУпАП);
  • за подання суб’єктом декларування завідомо недостовірних відомостей, які  відрізняються від достовірних на суму понад 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, або умисне неподання суб’єктом декларування зазначеної декларації карається штрафом від двох тисяч п’ятисот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від ста п’ятдесяти до двохсот сорока годин, або позбавленням волі на строк до двох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років (ст. 366-1 Кримінального кодексу України).

 

Вчасно подана та вірно заповнена декларація – це Ваш авторитет і Ваш спокій!

Файли для завантажування

наказ-1 (pdf, 4.95 Мб)
наказ (pdf, 2.89 Мб)