УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Київській області

» Прес-центр » новини » Заява про наміри капітального ремонту автомобільної дорги М-07 Київ – Ковель – Ягодин (км 24+151 – км 27+977)

Заява про наміри капітального ремонту автомобільної дорги М-07 Київ – Ковель – Ягодин (км 24+151 – км 27+977)

Заява про наміри капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин на ділянці км 24+151 – км 27+977, Київська область  (вул. Шевченка в м. Буча)

1. Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області (03151, м.Київ, вул. Народного ополчення, 11А, тел. (044) 249-86-95, е-mail: kievoad@ukr.net).

2. Місце розташування майданчика будівництва: ділянка проектування проходить по території м. Буча Бучанського району Київської області.

3. Характеристика діяльності (об’єкта). Планована діяльність передбачає реконструкцію ділянки автомобільної дороги. Автомобільна дорога М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 24+151 – км 27+977 не відноситься до переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку згідно з Додатком Е ДБН А.2.2-1-2003. Об’єкт проектування не відноситься до діяльності, що передбачає оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті.

Технічні і технологічні дані. Робочий проект передбачає капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги протяжністю 3,827 км і приведення її параметрів до IІ категорії: тип дорожнього одягу – капітальний, покриття – щебенево-мастиковий асфальтобетон (15), кількість смуг руху – 2 шт, ширина смуги руху – 3,25 – 3,75 м, ширина проїзної            частини – 8 - 15 м, ширина укріпленої смуги – 0,5 – 3 м, розрахункова швидкість руху – 60 км/год, розрахункове навантаження на вісь статичне – 115 кН.

Зокрема завданням на проектування передбачено:

  • влаштування сучасних енергозберігаючих приладів освітлення, автоматизовану систему керування та системи їх захисту;
  • застосування прогресивних технологій та матеріалів;
  • застосування сучасних технічних засобів організації та безпеки дорожнього руху;
  • застосування огородження дорожнього металевого бар’єрного типу з демпферними пристроями та з ефективним антикорозійним захистом;
  • застосування горизонтальної дорожньої розмітки із сучасних матеріалів, стійких до зношення, у т.ч. крайової лінії із шумовим ефектом;
  • застосування дорожніх знаків із застосуванням плівки з підвищеними фотометричними характеристиками;
  • заходи з дотримання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення;
  • використання прогресивних технологій, нових матеріалів, в’яжучих модифікованих полімерами та поверхнево-активними добавками, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на бітумах модифікованих полімерами, улаштування зовнішнього освітлення за необхідності, метеостанції з направленим променем та відеоспостереженням тощо;
  • влаштування пунктів вагового та габаритного контролю, дорожніх метеостанцій, велосипедних та тротуарних доріжок, пішохідних переходів в двох рівнях, освітлення пішохідних переходів (за необхідністю);
  • влаштування майданчиків для стоянки транспортних засобів і відпочинку учасників дорожнього руху (за необхідністю).

Проектні параметри автомобільної дороги приймаються відповідно до                          ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги». Перелік робіт в складі капітального ремонту відповідно до розділу 5 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».

4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності. Капітальний ремонт автомобільної дороги М-07 на визначеній ділянці дозволить:

  • забезпечити відповідність транспортно-експлуатаційних параметрів автомобільної дороги до нормативних;
  • підвищити безпеку руху автотранспорту;
  • забезпечити оптимальну швидкість дорожнього руху;
  • створити нові робочі місця.

5. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації:

    • земельних: у постійне користування – в межах проектної смуги відведення, у тимчасове користування – згідно з проектними рішеннями щодо розташування та розмірів будмайданчиків, тимчасових доріг тощо;
    • сировинних: передбачається використання ґрунту при влаштуванні земляного полотна; при влаштуванні дорожнього одягу – щебенево-піщаної суміші, цементу та асфальтобетону, при влаштуванні штучних споруд – залізобетону;
    • енергетичних: не визначено;
    • водних: не визначено;
    • трудових: не визначено.

Обсяги ресурсів будуть визначені на завершальному етапі проектування.

    6. Транспортне забезпечення (при будівництві та експлуатації): доставка  персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих та тимчасових дорогах.

    7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у робочому проекті будуть враховані містобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів, містобудівних умов та обмежень.

    8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами будуть прийматися базуючись на результатах техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а також на результатах оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС).

9. Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві та експлуатації) на навколишнє середовище:

  • геологічне середовище: можлива активізація екзогенних геологічних процесів;
  • клімат і мікроклімат: не передбачається;
  • повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів; пилоутворення та шумове навантаження;
  • водне середовище: тимчасові зміни умов поверхневого стоку (при будівництві); забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки (при експлуатації);
  • ґрунт: відчуження земель в межах проектної смуги відведення автомобільної дороги, забруднення відходами будівництва (при будівництві), забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, забруднення сміттям, хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів, опосередковані впливи при забрудненні атмосферного повітря, вібрація (при експлуатації);
  • рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: можливі зміни існуючого стану біологічних та екологічних систем в смузі відведення автомобільної дороги (при будівництві), опосередковані впливи при забрудненні інших елементів навколишнього природного середовища;
  • навколишнє соціальне середовище (населення): негативні впливи – тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (при будівництві); позитивні впливи – створення нових робочих місць, підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху та пішоходів (при експлуатації);
  • навколишнє техногенне середовище: негативні впливи – тимчасові незручності, пов’язані з технологічними процесами будівництва; позитивні впливи – забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури області.

10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:

  • відходи будівельних робіт – повторне використання, вивезення у спеціально відведені місця;
  • побутові відходи – вивезення у спеціально відведені місця. 

11. Обсяг виконання ОВНС: згідно з п. 4.7.8 ДБН В.2.3-4:2015, ДБН А.2.2-1-2003.

12. Участь громадськості: З матеріалами проекту і ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою проектної організації ТОВ «ПРОЕКТНИЙ СВІТ»: 08292, м. Буча, вул. Б. Гмирі, буд. 4, оф.101, директор – Ященко А. Є.; тел. (098) 855-80-80, е-mail: svitproekt@ukr.net.