УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Київській області

» Прес-центр » новини » Замість кожного зрубаного — нове дерево: як відбуватиметься будівництво Київської обхідної дороги

Замість кожного зрубаного — нове дерево: як відбуватиметься будівництво Київської обхідної дороги

Нещодавно Українська природоохоронна група (UNCG) опублікувала допис із заявою про те, що будівництво однієї з ділянок Київської обхідної дороги знищить 40 гектарів лісу. До такого висновку команда UNCG прийшла, ознайомившись із візуалізацією будівництва КОД на ділянці між дорогами М-07 Київ — Ковель та М-06 Київ — Чоп.

Дійсно, ця ділянка проходить через два лісових масиви — Київського та Клавдієвського лісгоспів. Наразі ділянка якраз на етапі проєктування. Наголосимо, що незалежно від остаточного варіанту проєкту, він обов’язково передбачатиме компенсаційну висадку дерев.

Замість кожного видаленого дерева буде висаджено нове. Таким чином, будівництво КОД не вплине на загальний баланс зелених насаджень в області. 

Дякуємо UNCG за увагу до дорожніх проєктів і запевняємо, що наразі наша команда працює над тим, щоб якісних еко-орієнтованих рішень в Україні ставало більше.

Яка ситуація з КОД наразі?

Розмовам про Київську обхідну дорогу — вже 15 років. Влітку 2020 року Укравтодор нарешті зробив перший реальний крок до її будівництва, замовивши проєктування перших ділянок.

Передбачається, що це буде маршрут-напівкільце навколо Києва, який починатиметься від дороги М-07 Київ — Ковель та через дороги М-05 Київ — Одеса, Н-01 Київ — Знам’янка, Н-08 Бориспіль — Маріуполь, М-03 Київ — Харків — Довжанський, обхід міста Бровари виводитиме до дороги М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі.

Загальна протяжність КОД складатиме майже 150 км.

Наразі 2 ділянки проєктується, на ще 2 — оголошено тендер. Перші проєкти отримаємо влітку, після чого і буде розпочато будівництво.

Чому КОД важлива?

Київ — транзитне місто, воно не має альтернативних шляхів для об’їзду. Особливо це відчутно для водіїв вантажівок. Варто згадати лише лютневі снігопади, коли через неспроможність комунальних служб Києва вчасно розчистити місто, сотні вантажівок було заблоковано на в’їзді до столиці. Основна причина — відсутність сучасної обхідної дороги.

У наших планах, за наявності стабільного фінансування, завершити будівництво КОД вже 4–5 років. Це допоможе розвантажити столицю від транспорту, і дати можливість транзитним автомобілям комфортно пересуватись країною.