» Обласні управління » Дерево сайта київського управління » Прес-центр » новини » Єдиний контакт-центр Укравтодору: як пройшов перший місяць роботи

Єдиний контакт-центр Укравтодору: як пройшов перший місяць роботи

Навіть під час війни ми не зупиняємо курс на максимальну прозорість та діджиталізацію. 1 серпня запровадили єдиний контакт-центр, який цілодобово приймає звернення громадян з усіх областей за єдиним номером 067 400 60 80.

 Жоден дзвінок не залишається без відповіді. Спершу звернення фіксується в СRМ-системі (це складова платформи для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем «E-Road»). Після цього воно автоматично скеровується до Служб автомобільних доріг в областях та відповідальних підрядних організацій, які обслуговують заявлену ділянку дороги.

Звернення громадян до єдиного контакт-центру допомагає всебічно контролювати якість обслуговування доріг державного значення загального користування балансоутримувачами. Запис розмови у CRM-системі та моніторинг статистики роботи телефонії дає можливість перевіряти роботу диспетчерів контакт-центру.

 

Від початку роботи було зареєстровано 561 звернення:

 182 звернення від громадян стосовно вибоїн на дорогах, відсутності догляду за рослинністю, дефектів дорожньої розмітки та санітарного стану зупинок, дефектів тротуарів та велосипедних доріжок, термінів завершення ремонтних робіт, пропозицій встановлення світлофорів та дорожніх знаків.

379 звернень від органів цивільної оборони, а саме Управління патрульної поліції та ДСНС щодо ДТП, що трапились на дорогах загального користування державного значення, перекриття руху, виявлення небезпечних речовин на дорогах або повалення дерев.

Також диспетчери Укравтодору надали майже 1000 консультацій щодо проїзду, стану доріг та запланованих ремонтних робіт доріг загального користування державного значення.

А що, коли до контакт-центру звертаються щодо доріг місцевого значення?

У такому випадку диспетчери або надають контакти відповідальних органів, або, за бажанням заявника, можуть переадресувати дзвінок на відповідну організацію.

Важливо зазначити, що роз’яснення по суті звернення надаються громадянам або одразу, або ж після опрацювання заявки відповідальною особою у службі автомобільних доріг.