УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Київській області

» Прес-центр » статті » Ваговий контроль, як засіб збереження вітчизняних доріг

Ваговий контроль, як засіб збереження вітчизняних доріг

Ваговий контроль, як засіб збереження  вітчизняних доріг.

З настанням літньої пори на дорогах Київщини з`явились дорожні знаки, що обмежують рух великовагових транспортних засобів. Контроль за дотриманням вказаних обмежень здійснюють два пересувні пункти  габаритно – вагового контролю. Дані обмеження та контроль здійснюються з метою збереження доріг області, так як всім відомо, що рух великоваговика у спекотну погоду призводить до виникнення колійності, а далі і до повного руйнування асфальтобетонного покриття.

Однак багато людей обурюються, що їх контролюють і при порушеннях законодавства застосовують штрафні санкції. А той факт, що від незаконних дій були нанесені збитки державі і дорогам, по яким їздять добросовісні громадяни і власники транспортних засобів, які перевозять вантажі з перевищенням норм і всі однаково скаржаться на поганий стан  дорожнього покриття, звинувачуючи  дорожню галузь. Але по суті ніхто не  розібрався, що хтось заробляє гроші на перевантежених вантажівках і не вважає за потрібне сплачувати лишню гривню перевізнику за те щоб зберегти дороги, а держава натомість повинна відповідати за чиесь недбальство. Щорічно на 10 тис. км доріг виникє колійність, ліквідація якої коштує принаймні 2 млрд гривень бюджетних коштів.

Нині більшість вантажних перевезень здійснюється без дозвільних документів, понад 80 % великовагового автотранспорту рухається з перевищенням допустимого навантаження на вісь, тим самим неймовірно швидкими темпами руйнуючи наші дороги.

Відношення людей змінюється, тоді, коли сплативши штраф, вони починають підраховувати : навіщо втрачати  дорогоцінний час та гроші, якщо можна одразу отримати всі дозвільні документи, сплативши вдвічі менше і спокійно проїхати. Але «наші люди» звикли, що заощадити можна і на порушенні закону, ось тільки відповідати потім ні хто не хоче, звинувачуючи державу в жорстоких мірах до бізнесменів.Тож, що в нас виходить? Люди недобросовісно себе поводять, порушуючи закон, хочуть таким чином заробити, а держава натомість повинна стояти осторонь?! Відповідати за погані дороги, які не взмозі за бюджетні кошти відремонтувати, недоплачуючи людям зарплатні, повинна мовчати і не боротися з порушниками?! Я вже не кажу про збитки нанесені дорожній галузі, за недбальство та самочинство людей, які ламають огорожі, зроблені для безпеки тих же громадян та їх дітей, про розмальовані дорожні знаки, які кожен раз доводиться замінювати, зруйновані мости, ремонт яких коштує значно більше, на відміну від звичайного ямкового ремонту. Все це коштує не малих грошей, все це гроші із держ бюджету яких катастрофічно не вистачає.

Натомість ми йдемо протестувати і гаряче пишемо про Укравтодор, який дере з бідних бізнесменів гроші, незрозуміло за що.

Люди, насамперед, ви самі робите все щоб після вас нічого не залишилось, самі викадаєте сміття на дорогу, на узбіччя, в ліс, але ніхто не розібрався куди воно дівається і чиїми руками прибирається. На прибирання зваленого у смузі відводу сміття, затрачається більше часу та грошей.

Кожен день по всій області на дорогу виходить близько 750 робітників, з них 450 задіяно в ямковому ремонті, 230 чоловік прибирають сміття в смузі відводу, інші 70 чоловік водії  та муляри. А повинно бути вдвічі більше людей.

Судити ми всі можемо і  всім вигідно казати, що це держава винна в таких обставинах, але ні одна людина не помітила за собою недбальства по відношенню до доріг і до довкілля !

Ваговий контроль – це одна з найменших  мір конролю такого недбальства! Тож давайте бути хоча б солідарні по відношенню один до одного і якщо вже всі хочуть європейських доріг, то  раджу Вам, подивитися скільки в Європі коштують штрафи і як карається недбальство до державного майна і до навколишнього середовища.